Telenor har problemer med BankID på mobil
Incident Report for Digipost
Resolved
Problemet med BankID på mobil for Telenor-kunder er nå løst.
Posted Oct 24, 2022 - 14:01 CEST
Monitoring
En fiks har blitt implementert, og BankID på mobil hos Telenor skal igjen fungere som normalt. Vi overvåker situasjonen litt til før vi friskmelder.
Posted Oct 24, 2022 - 13:44 CEST
Identified
Vi er kjent med at Telenor har problemer med BankID på mobil. Dette medfører at Telenors brukere kan oppleve problemer med å logge inn med BankID på mobil. Innlogging med kodebrikke, Buypass og Commfides fungerer som normalt.

Signering av dokumenter i Signeringstjenesten med vanlig BankID og Buypass fungerer som normalt.
Posted Oct 24, 2022 - 12:08 CEST
This incident affected: Digipost (Digipost Web) and Posten Signering (Posten Signering - Web).